Gästrum, Åttingen

Gästrum

Brf Bränneriet har tre rum för uthyrning till sina medlemmar. Rummen är eftertraktade, det är ofta kö till dem.

Rummen finns på Reimersholmsgatan 47 -1tr.

Avgift för gästrum

Boka gästrummen digitalt

Mer om digital bokning

Bokningsregler för gästrummen

Ordningsregler för gästrummen

Åttingen

Åttingen är brf Bränneriets festlokal. Den har plats för högst 60 ätande gäster i salen – och då sitter ni ganska tätt. Det lilla köket i källaren erbjuder begränsade möjligheter att värma eller lägga upp mat.

Åttingens adress är Reimersholmsgatan 45.

Avgift för Åttingen

Hyrestiden är från klockan 12.00 till 11.59 nästföljande kalenderdag.

Åttingen får hyras av medlemmar och lokalhyresgäster i Bränneriet, föreningar på Reimersholme, styrelserna i övriga bostadsrättsföreningar på Reimersholme samt Högalids församling för att genomföra kyrkoval.

Åttingen, Reimersholmsgatan 45. Foto: brf Bränneriet

Boka Åttingen digitalt

Mer om digital bokning

Bokningsregler för Åttingen